Göteborg/Chalmers

Vill du träffa andra i din stad som också tränar GMS? Kanske träffas vecko- eller månadsvis för att inspirera och motivera varandra? Det är fritt fram att själv organisera något, så får vi se vad det kan utvecklas till.
Post Reply
Florian
Posts: 179
Joined: Sat 20 Mar 2010, 23:38
Location: Floda, Lerum

Göteborg/Chalmers

Post by Florian »

Några i sveriges minneshuvudstad som är sugna på att träffas (*host* olivia *host* (gäller även er andra))? ;) Eller kanske till och med en chalmerist? Jag har en del kontakt med icke-GMSare (sveriges bästa och sjunde bästa minne) men skulle vara kul att träffa någon som använder sig av GMS också.

Bor lite utanför Göteborg, och pluggar på Chalmers (johanneberg).
Florian
Posts: 179
Joined: Sat 20 Mar 2010, 23:38
Location: Floda, Lerum

Re: Göteborg/Chalmers

Post by Florian »

Om någon i Göteborg är intresserad av att ses, så har ni plats och tid nu:
Jonas von Essen wrote: Nu på lördag tänkte vi köra en avslappnad liten minnesträff i Göteborg som alla som känner sig minnesintresserade är välkomna på! Vi träffas klockan 11 vid Chalmers spårvagnshållplats och letar sedan upp någon ledig lokal (troligtvis en sal på Chalmers).
Vill man minnesträna, ha lite tips, snacka tekniker eller bara ha allmänt trevligt en stund så är det här träffen man ska gå på!

Om man inte hittar någon vid spårvagnshållplatsen på utsatt tid så kan man höra av sig till mig på 0733 12 91 62. Jag och Florian kommer att stanna till senast lite innan klockan 14 då vi ska iväg på annat!
Post Reply