”Bli min Rabatt Vän” 2för1augusti

Generella ämnen relaterade till minnesträning och Mind Academy. Öppet för allmänheten.
Post Reply
IQliberation
Posts: 1
Joined: Sat 08 Aug 2009, 18:29

”Bli min Rabatt Vän” 2för1augusti

Post by IQliberation »

Någon mer än jag som vill ge Minnesskolan en chans och starta online kursen, men står ensam då ens vänner inte tror det funkar. Jag behöver någon som vill ”bli min vän” för att få rabatt för augusti erbjudandet. Minnesskolans online-kurs för 3445 kr/2pers
Skriv gärna tillbaka till mitt alt. mail, då jag inte vill skriva ut min personliga här.
thundercats1988@gmail.com

p.s
Mattias, jag hoppas du inte tar illa upp att jag raggar vänner, som inte annars har råd då budgeten ska räcka till skol böcker och student bostad i höst. Du vinner två nya elever på det ;)
Ha det så bra!
Jessica
Posts: 1
Joined: Tue 11 Aug 2009, 21:46

Re: ”Bli min Rabatt Vän” 2för1augusti

Post by Jessica »

Hej! Jag vill också gärna ha en rabattvän! Jag har mejlat dig men om du redan har löst problemet söker jag någon annan! Intresserade kan mejla mig: jessica1214@passagen.se
MVH
Mattias
Webbplatsadministratör
Posts: 611
Joined: Thu 11 Jun 2009, 11:03

Re: ”Bli min Rabatt Vän” 2för1augusti

Post by Mattias »

Hej Vänner!

Jag gillar er entusiasm och framåtanda, så jag låter era inlägg ligga kvar. Men ni andra som söker "rabattvänner" (jag gillar uttrycket :) får helt enkelt söka på andra ställen. Om ni inte känner några som är intresserade, så kan ni alltid höra er för på andra forum och chatter på nätet.

Inga fler kontaktannonser alltså ;)

Lycka till!
/Mattias
Post Reply