Utvärdering efter Lektion 24 av Tim

Recensioner, utvärderingar och erfarenheter av Mind Academy.
Post Reply
timwhite
Posts: 9
Joined: Wed 14 Jan 2015, 16:33

Utvärdering efter Lektion 24 av Tim

Post by timwhite »

Jag heter Tim White, är 19 år och jobbar som hjälptränare i Varbergstennisklubb. Gjorde precis klart testet där jag hade 6 större fel (ett par avkodningsfel på figurkoder för tresiffriga tal, en bortglömd bild för aluminiums elektronkonfiguration och så avläste jag fel stödbild en gång). Hade uppehåll några dagar innan testet tyvärr så jag fick repetera de sista informationsmeddelandena som på nytt igen. Men, jag kom ihåg nästan alla bilder korrekt och det känns bra för resten av kursen. Testet tog 40 minuter att göra. Jag tycker kursen har varit upplagd på ett riktigt bra sätt från starten. Även om jag inte förstår exakt varför den är upplagd som den är så förstår jag att det är optimalt för elever som mig att lära sig GMS. Jag har inga negativa synpunkter på kursen hittills, alla bekymmer är helt från min sida (svårt med motivationen emellanåt så jag har hamnat efter i MM träningen och är inte så bra på att öva på fritiden än) men jag tror inte det är några större problem jag har utan det är bara att kämpa på. Jag har som tur är en drivkraft att fullfölja mina åtaganden som jag litar på så jag har inga tvivel om att jag kommer ha mitt Superminne när lektion 60 är över! Tack för UTMÄRKT stöd Mattias, verkligen top-notch! Precis det man behöver i en sån här online kurs, en riktig människa att fråga om hur man ska göra emellanåt (och att Mattias är bland de bästa minnesutövarna nånsin är ju inte helt fel heller.. :)).

Tack för mig!
Tim
Post Reply