Memorization Master Online stannar

Samtal, frågor, funderingar m.m. Endast för registrerade studenter vid Mind Academy.
Post Reply
purpleminded
Posts: 3
Joined: Sat 11 Oct 2014, 16:29

Memorization Master Online stannar

Post by purpleminded »

Är det någon som har testat MMO på mac? När jag försöker använda det (Training samt Introduction) så stannar den vid siffra nr 19 (av 20) och det händer ingenting (har väntat ett par minuter). Testat på mac i Safari och Crome ett par gånger och samma sak hela tiden.
luddy23
Posts: 16
Joined: Wed 08 Apr 2015, 21:43

Re: Memorization Master Online stannar

Post by luddy23 »

Testade köra MMo för första gången igår och exakt samma sak hände mig också. :( Har själv en mac så är också tvungen att köra online.
purpleminded
Posts: 3
Joined: Sat 11 Oct 2014, 16:29

Re: Memorization Master Online stannar

Post by purpleminded »

Jag testade på en PC idag men då tuggade sidan ännu mer, den kom inte ens till första siffran då.

Orkar inte vänta på att det ev. kommer fixas, så jag letade upp en träningsapp för intervallträning istället;

"Seconds" (iPhone) funkade riktigt bra, går att ställa in antal varv, sekunder och ett bra pling då det är dags för byte av kort. Som siffror så drar jag en bunt slumpade kort ur min kortlek.
Mattias
Webbplatsadministratör
Posts: 611
Joined: Thu 11 Jun 2009, 11:03

Re: Memorization Master Online stannar

Post by Mattias »

Hej Purpleminded och Luddy!

Sorry för problemen med MM Online. Har ni möjlighet att maila mig vilket operativsystem, browser och inställningar ni körde och vad som hände? mattias@mattiasribbing.se

Jag ska försöka ordna detta så fort som möjligt.

Stort tack!
/Mattias
Zapotec
Posts: 31
Joined: Sat 20 Dec 2014, 20:40

Re: Memorization Master Online stannar

Post by Zapotec »

Hej!
Jag har haft samma problem. Jag har provat med både Chrome och Safari.
I chrome hänger sig själva uppräkningen av siffrorna. Där funkar inge heller statistiken.
I Safari gick det bättre, men konstigt nog fick jag fel på alla svar, även de som jag skrivit rätt. Det stod till och med rätt siffor, tex 38 i båda kolumnerna men jag fick ändå fel. I Safari funkar däremot statistiken.

Hoppas det går att lösa.
Post Reply