utvärdering av lektion 24

Recensioner, utvärderingar och erfarenheter av Mind Academy.
Post Reply
Mattin
Posts: 6
Joined: Tue 03 Jan 2017, 17:51

utvärdering av lektion 24

Post by Mattin »

Tjenare!

Min tid för testet blev 24 minuter och jag fick 5 fel. Främst var det slarvfel, för jag skrev en siffra fel eller att jag råkade hoppa till en annan stödbild.

Jag är en musikstuderande 21 åring som från och till har jobbat med utbildningen. Orsaken är att jag har fått prioritera annat. Men när jag väl hade koll på mitt liv kunde jag återigen ta upp denna utbildningen. Och nu tänker jag fortsätta intensivt och ta till mig resterande lektioner!

Tycker att koncentrationen har varit det svåraste att jobba med. Ibland har jag blivit väldigt trött under lektionen och ser bilderna väldigt vagt. Andra dagar är jag pigg och ser bilderna och deras kopplingar klart och tydligt. Men koncentrationen har blivit bättre och bättre. Har också varit roligt att jobba och utmana sig själv med “Memory Master”.

Kom först kontakt med utbildningen genom Mattias Ribbings bok: “Vägen till mästarminne” och efter det funderade jag länge på om jag skulle gå kursen. Jag är glad att jag gjorde det och har kommit så här långt. Önskar dock att jag hade gjort det med någon annan så att man hade kunnat sporrat varandra.

// Martin
Post Reply