Examensprov och utvärdering

Recensioner, utvärderingar och erfarenheter av Mind Academy.
Post Reply
Hjalmarlk
Posts: 1
Joined: Tue 07 Jan 2020, 21:46

Examensprov och utvärdering

Post by Hjalmarlk »

Resultat: 0 fel, 16min 19s


Hej, och stort tack för en fantastisk kurs!

Jag tog studenten från naturvetenskapsprogrammet i somras, och har nu ett fritt år innan universitetet. Under året har jag ägnat mig åt olika äventyr, kurser och projekt, där ett stort projekt såklart var att genomföra denna minnesutbildning!

Kursen är verkligen gedigen, och tidskrävande, men om man använder teknikerna i vardagens inlärning är belöningen enorm! Eftersom det är en del jobb att lägga ned för att få ut så mycket som möjligt av kursen, så tror jag det är bra att hitta sin motivation till att göra kursen. Innan jag började kursen skrev jag en lång lista på allt möjligt jag vill memorera. För mig var det även motiverande att genomföra kursen innan jag börjar läsa till civilingenjör i ekosystemteknik i Lund, nästa höst.

Att träna sin memoreringsförmåga på IAM, tycker jag gav mycket. För att repetera informationen i modul 2 använde jag Anki, vilket var suveränt! Nu är jag otroligt taggad på att bygga upp mina egna databaser!

Rekommenderar verkligen kursen till alla som är motiverade till att få en otrolig minneskapacitet, eller bara fascineras av hjärnan! :)

//Hjalmar Lundblad Karlsson, 19 år.
Post Reply