Utvärdering efter lektion 24

Recensioner, utvärderingar och erfarenheter av Mind Academy.
Post Reply
martin
Posts: 174
Joined: Wed 04 Jul 2012, 08:53

Utvärdering efter lektion 24

Post by martin »

Då var lektion 24 äntligen avklarad. Det gick fortare än bra: 23.46 minuter och 24/30 rätt. Tre av felen var felnavigeringar i systemet, som jag borde ha satt om jag inte haft så förbaskat bråttom. Nåväl, mitt missnöje med själva resultatet, kompenseras av att jag är nöjd med hastigheten. Det är ju rätt häftigt att det faktiskt går att göra det så fort.

Kursen hittills är jag väldigt nöjd med och kan inte annat än att rekommendera den. Teknikerna som lärs ut känns närmast magiska; de tillåter mig att informera information i mängder som jag tidigare inte trodde var möjliga, i en hastighet som jag aldrig varit i närheten innan. Och med 230 (gamla) högskolepoäng i bagaget kan det inte sägas att det beror på att jag inte har pluggat innan. Jag önskar innerligt att jag inlett min läkarutbildning med att gå den här kursen, men gläds åt att jag gör den nu så att jag i alla fall kan komma ihåg saker framöver.

För protokollet: jag är drygt trettio och läkare.

För aspiranter: betala och gå kursen! Den är helt suverän. Jag har gått kurser som kostat upp till tio gånger så mycket (UGL, ATLS, diverse medicinska fördjupningskurser m fl), men den här kommer jag att ha ojämförbart större nytta av.
Post Reply