Röd hjältes utvärdering

Recensioner, utvärderingar och erfarenheter av Mind Academy.
Post Reply
Röd Hjälte
Posts: 5
Joined: Sun 19 Aug 2012, 17:27

Röd hjältes utvärdering

Post by Röd Hjälte »

Utvärdering!

Jag är en arton år gammal kille, som pluggar "natur" sista året i gymnasiet.

På provet fick jag på 40 minuter nio fel, med ett annat ord "urkasst".

Jag är ändå inte helt missnöjd, för jag slarvade en del på provet och läste fel siffror. Utan de slarvfelen hade jag tre fel. Men det berodde också på att jag tappade motivationen en del under den andra kursmodulen, eftersom den första modulen krävde enorm energi och tidsuppoffring, särskilt med tanke på allt annat plugg jag hade då. Därför orkade jag inte riktigt repetera så mycket och så bra som jag borde.

Jag hoppas att jag ska kunna återvinna energin nu i fortsättningen, men jag känner mig ganska trött som det är nu.
Mattias
Webbplatsadministratör
Posts: 611
Joined: Thu 11 Jun 2009, 11:03

Re: Röd hjältes utvärdering

Post by Mattias »

Sedan när är det "urkasst" att klara godkänt (både tidsmässigt och antal rätt)? ;)

Stort grattis, och var glad för detta! :)

Allt gott!
/Mattias
Röd Hjälte
Posts: 5
Joined: Sun 19 Aug 2012, 17:27

Re: Röd hjältes utvärdering

Post by Röd Hjälte »

Tack Mattias,

tja, det var ju ett godkänt som snubblade på håret :'). Och, hrm, skulle du kunna låsa upp lektion 25?
Mattias
Webbplatsadministratör
Posts: 611
Joined: Thu 11 Jun 2009, 11:03

Re: Röd hjältes utvärdering

Post by Mattias »

Gjort! :)
martin
Posts: 174
Joined: Wed 04 Jul 2012, 08:53

Re: Röd hjältes utvärdering

Post by martin »

När du blir äldre och klokare kommer du att lära dig att godkänt som snubblar på håret är det bästa. Det visar att man har maximerat sin fritid...

Det är som med häcklöpare - det gäller för dem att glida över häcken med minsta möjliga marginal, för att bibehålla fart framåt. Högt över ribban är bara slöseri med tid.

Efter elva terminer på läkarlinjen var jag fullärd i detta: sista tentan klarade jag med en (1) poängs marginal. Maximalt med fritid!
Mattias
Webbplatsadministratör
Posts: 611
Joined: Thu 11 Jun 2009, 11:03

Re: Röd hjältes utvärdering

Post by Mattias »

Hahaha, underbart! :lol:
Post Reply