Tips o råd om upplägg på kursen när man läser 100%

Samtal, frågor, funderingar m.m. Endast för registrerade studenter vid Mind Academy.
Post Reply
oliviaphilip37
Posts: 3
Joined: Wed 13 Nov 2013, 21:40

Tips o råd om upplägg på kursen när man läser 100%

Post by oliviaphilip37 »

Hej!

Jag har precis registrerat mig på denna kursen efter att kört på första tentorna fast jag har läst från dag 1 både dag och natt :cry: : Hjälpte andra kurskamrater att klara sin tenta men när jag själv sitter där och ska ta fram all information blir jag så nervös att jag får blackout och blanda ihop det jag har läst... :oops: Har läst innan på Ingenjörshögskolan inrikt. bygg för 10 år sedan med mindre plugg o godkända tentaresultat men nu kan jag bara inte hålla kvar text jag har läst fast jag inte tycker att dom är så komplicerade..är det nån som pluggar 100% på högskolan och kör denna kurs samtidigt..är jätterädd att jag inte hinner med allt. Läser till Energiekonom nu och började programmet i höstas, 10 veckor sedan och ska göra det i nästan 3 år till, snälla svara gärna!! :)
Linn
Posts: 52
Joined: Wed 02 Oct 2013, 15:21

Re: Tips o råd om upplägg på kursen när man läser 100%

Post by Linn »

Hej Carolina! Börja med instruktionerna som finns i lektionerna och börja träna regelbundet. Gör lektionerna utförligt så kommer det ge resultat. Ingen förmåga kommer ju över en natt men du kommer successivt att bli bättre och komma närmre och närmre ett superminne. :)

/Linn, MindAcademy
Post Reply