Lektion 24!

Recensioner, utvärderingar och erfarenheter av Mind Academy.
Post Reply
johnnybee
Posts: 3
Joined: Wed 08 Oct 2014, 09:04

Lektion 24!

Post by johnnybee »

Hej

Jag heter Jonatan och är 22 år gammal. Jag studerar kognitiv neurovetenskap och blev inspirerad av minnesträning när jag läste Mattias båda böcker för ca 2 år sedan. Sedan dess har jag planerat att göra kursen när det har passat i mitt liv och nu har jag satt igång och det känns jättebra!
Jag klarade testet på 23 minuter och hade 3-4 fel! ett av felen var ett slarvfel då jag kom ihåg rätt bild men skrev fel siffra! De andra felen var ingen bildkodad information utan endast mindre definitionsfel i frågorna vilket jag inte vet hur jag ska betygsätta, t.ex. då det stod elementarladdning skrev jag elementarpartikels laddning osv. :P Jag var jättenöjd och känner att det är väldigt roligt att göra kursen och en bekräftelse på att man använder GMS metoden på rätt sätt nu vid lektion 24 kändes väldigt betryggande.
Kursen är bra och rolig och jag hoppas att de resterande delarna fortsätter på samma spår!
Om någon vill tolka hur jag ska betygsätta mindre definitionsfel i frågor hade det uppskattats! :)
/Jonatan
Post Reply