Utvärdering efter lektion 24

Recensioner, utvärderingar och erfarenheter av Mind Academy.
Post Reply
JonathanA
Posts: 1
Joined: Fri 06 Nov 2015, 11:25

Utvärdering efter lektion 24

Post by JonathanA »

Hej mitt namn är Jonathan Andersson och är 23 år gammal. Jag håller på att utbilda mig till produktionsingenjör och är inne på mitt andra år.

Jag gjorde testet på 39min och med 1 fel, då jag läste information från fel stödbild. Anledningen till att testet tog så lång tid var nog för att jag har slarvat med repititionsdelen vilket resulterade i att jag dubbelkollade de flesta svaren för att vara säker på att jag hade skrivit rätt svar från rätt stödbild. Ändå läste jag från fel stödbild 1 gång... :roll:

Jag blev tipsad om podden av min bror och blev hooked direkt! Efter ungefär 15 avsnitt bestämde jag mig för att gå utbildningen eftersom jag upptäckte hur effektivt det var att tänka i bilder.
Det svåra är dock att hinna med de rekomenderade 3 lektionerna/vecka tillsammans med studier och idrott. Men o andra sidan, ju mer man ligger i desto effektivare kan man bli i sina studier och få mer tid över i slutändan! Utbildningen har varit väldigt givande hittils och jag ser helt klart fram emot nästkommande kursmoduler!

MVH Jonathan!
Post Reply